вторник, 13 септември 2011 г.

Интервю за списание ЛоуЛоу

 Да се върнем в Август месец, когато Ашли беше в Канада, за да представи линията Холивуд Ера. Тогава тя беше интервюирана за списание ЛоуЛоу, а ето го и интервюто, което е преведено лично от мен и съжелявам ако на някои места има правописни грешки или много не можете да разберете, но имах малко затруднения на места, та ще ви помоля да не го копирате и да го слагате в блоговете си, защото все пак доста се старах, а ако решите да го сложите моля ви да напишете от къде сте го взели:

Срещнах се със актрисата и певица Ашли Тисдейл, най-новото лице на Холивуд Ера,за да разбера
кои звезди вдъхновяват най-много стилът и и да ни разкаже за своите най-запомнящи се пазарувания
в Уолмарт.
- Разкажи ми малко за линията!- Линията на Уолмарт, Холивуд ера е наистина сладка. Имат дънки,джинси, поли, блузи, пуловери
и на мен наистина ми харесва жилетката от изкуствена кожа- това е нещо което можеш да съчетаеш с всичко.
Определено е нещо, което нося в ежедневието си.
- Опиши стилът си.
- Моят стил е всякакъв. Някои дни съм плажно Калифорнйско момиче, друг път рокер- гневен и шикозен.
Зависи как се чувствам- дрехите изразяват настроението ми.
- Разкажи ми за любимите си съчетания:
- Черни и бели тениски: Можеш да ги съчетаеш с токчета и клин или пък да обуеш джапанки.
Жилетката от изкуствена кожа: Тази желетка е страхотна за есента и винаги съм обичала неща с детйли от
изкуствена кожа.
Джинси: Обичам джинси(дънки), които са износени. Връщат ни към осемдесетте.
- Имаш ли спомени от пазаруване в Уолмарт?- Един от моментите, който винаги ще помня е че се бяха качила на конче по пижама търсейки зарядно.
Всъщност има и видео в Youtube.Мисля, че бях тръгнало за едно радио шоу в Флорида, защото беще по време на
турнето ми за моят втори албум Guilty Pleasure.
-От кого е повлиян стилът ти?- Опредено е повлиян от Никол Ричи. Харесвами нейният бохемски нюх и нейната модна линия е
страхотна също. Харесват ми и  theKardashians- те винаги са готови за всеки момент. Техният
вкус е сладък и много шик.Уча се и от приятелката си Ванеса, както и тя от мен.Тя е моето
приятелче за пазаруване.За това са най-добрите приятели.
- Кои са твоите любими марки?- Харесва ми JBRAND,Current/Elliot и Free People.Магазинът Planet BLue в ЛА има всичко, което харесвам
от Ребека Тейлър до Елизъбет и Джеймс.

Няма коментари:

Публикуване на коментар